Wczytywanie

Pomoc / najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania, jeśli nie znajdziesz tam interesujących Cię informacji napisz do nas na adres: kontakt@l-profit.pl

Twoje Konto

Jak się zarejestrować?

Aby uzyskać dostęp do testów zarejestruj się tutaj. Wprowadź wymagane informacje. Po zatwierdzeniu ich, otrzymasz na adres e-mail wiadomość z linkiem weryfikującym. Kliknij go, a Twoje konto w serwisie zostanie utworzone. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem weryfikującym, sprawdź skrzynkę SPAM w swojej skrzynce e-mail. Możliwe, że program do obsługi poczty błędnie odczytał wiadomość z linkiem i automatycznie przeniósł ją do folderu kosz/SPAM.

Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować.

Po zarejestrowaniu otrzymałeś na swój adres e-mail wiadomość z linkiem weryfikującym konto. Kliknij go i wprowadź adres e-mail oraz hasło, aby się zalogować.

Nie mogę się zalogować lub nie pamiętam hasła.

Jeśli nie możesz się zalogować, sprawdź czy przypadkiem na klawiaturze wyłączony jest "caps lock". Wielkość znaków ma znaczenie podczas podawania hasła i nazwy użytkownika. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, możesz odzyskać hasło lub skontaktować się z nami.

Jak mogę zgłosić problem z funkcjonowaniem portalu?

Aby zgłosić błąd dotyczący funkcjonowania portalu, możesz skontaktować się z nami tutaj.

Jak mogę usunąć moje konto?

Jeśli jesteś pewny, że chcesz usunąć swoje konto napisz do nas e-mail na adres: kontakt@l-profit.pl. Zwróć uwagę, że konto i wprowadzone informacje zostaną nieodwracalnie usunięte!

Moje zakupy

Zapłaciłem za testy, lecz wciąż nie mam dostępu.

Dostęp do pełnej wersji serwisu jest odblokowany automatycznie w momencie zaksięgowania płatności. Czas księgowania jest zależny od wyboru sposobu zapłaty:
  • przelew szybki – czas księgowania do 15 minut
  • przelew zwykły – czas księgowania do 1 dnia roboczego
  • płatność w sklepie Żabka/na poczcie – czas księgowania do 2-3 dni roboczych
Jeśli zależy Ci na szybszym dostępie, prześlij na adres kontakt@l-profit.pl potwierdzenie przelewu, odblokujemy dostęp do konta.

Gdzie znajdę pytania, za które zapłaciłem?

Pytania są dostępne po zalogowaniu w zakładce „testy”. Należy pamiętać, że dostęp zostaje odblokowany w momencie zaksięgowania płatności, które jest zależne od wybranego rodzaju płatności.

Oferta/Testy

Ile jest pytań? Czy są to wszystkie pytania, jakie występują na egzaminie państwowym?

Oficjalna baza egzaminacyjna zawiera 2651 pytań (do września 2016r., od września 3092 pytania) i są to pytania na wszystkie kategorie prawa jazdy. Baza pytań jest w całości jawna, zatem na egzaminie nic Cię nie zaskoczy.

Czy pytania są takie same jak na egzaminie państwowym?

Tak, są to pytania oficjalne, zatwierdzone i udostępnione przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa. Pytania te występują na egzaminie państwowym we wszystkich WORDach.

Czy pytania w bazie są aktualne?

Tak, pytania są na bieżąco aktualizowane.

Czy wykupując dostęp do testów w serwisie Ltesty, mogę korzystać również a aplikacji mobilnej?

Ltesty są dostępne również w formie aplikacji mobilnej w systemie Android oraz iOS, są one jednak oddzielnie płatne. Ich zakupu należy dokonać w odpowiednio w sklepie Google Play lub App Store.

Jak rozwiązywać testy?

Aby rozwiązywać testy zaloguj się i wykup dostęp. W zakładce „testy” wybierz test i kliknij „rozwiązuj test”. Ustal liczbę pytań. Kliknij „dalej” i wybierz tryb rozwiązywania testu. Rozpocznij test.

W którym miejscu znajdują się wyjaśnienia do pytań?

Wyjaśnienia do pytań są dostępne pod każdym pytaniem, rozwiązywanym w trybie nauki. Po udzieleniu odpowiedzi na pytanie, system wyświetla prawidłową odpowiedź wraz z wyjaśnieniem.

Uważam, że podana odpowiedź jest nieprawidłowa, chciałbym to zgłosić.

Od tego mamy formularz „Zgłoś zastrzeżenia i opisz w czym problem” znajdujący się przy każdym pytaniu. Napisz w czym problem, nasz ekspert odpowie najszybciej jak to możliwe. Opcja dostępna jest w trybie nauki.

Widzę tylko pytanie. Gdzie jest zdjęcie/film?

Problem wynika najprawdopodobniej z używanej przeglądarki - polecamy korzystać z najnowszej wersji przeglądarki Mozilla Firefox.

Dlaczego film się nie wyświetla/ zacina?

Problem może wynikać z używanej przeglądarki - polecamy korzystać z przeglądarki Mozilla Firefox. Jeśli problem nie wynika ze zbyt słabego łącza internetowego, zmiana przeglądarki na Mozillę powinna pomóc. Proszę pamiętać również, że w trybie egzaminu obowiązują takie same zasady jak na egzaminie państwowym, tzn. 20 sekund jest przeznaczone na zapoznanie się z pytaniem - w tym czasie nie można udzielić odpowiedzi na pytanie - przyciski są nieaktywne(jak również podczas odtwarzania filmu dołączonego do pytania).

Jak wrócić do przerwanego testu?

Przerwany test można dokończyć, wchodząc w zakładkę „testy”, następnie „Twoje wyniki”. Po rozwinięciu danego pakietu tematycznego (klikając „+”) pojawią się wszystkie testy dokończone oraz niedokończone z tego pakietu (z możliwością ich dokończenia).

Dlaczego w danym pakiecie mam tak małą ilość pytań?

Ponieważ domyślnie zaznaczona jest opcja losowania pytań z dotąd nierozwiązanych bądź rozwiązanych błędnie. Mała ilość pytań oznacza, że większość pytań została już rozwiązana. Po odznaczeniu tej opcji zwiększy się liczba pytań, ale będą powtarzać się pytania dotąd rozwiązane.

Rozwiązałem już wszystkie pytania, ale chciałbym rozpocząć naukę jeszcze raz od początku. Co mam zrobić?

W panelu jest możliwość wyzerowania statystyk wszystkich pytań. Należy kliknąć zakładkę „testy”, następnie „Twoje wyniki” i czerwony przycisk „wyczyść wszystko”. Wszystkie wyniki zostaną wówczas usunięte. Pamiętaj, że dokonując tej czynności utraconych wyników nie będzie można już odzyskać.

Płatności

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Po wybraniu opcji dostępu do testów oraz sfinalizowaniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na bezpieczne strony DotPAY, gdzie będziesz mógł wybrać kanał płatności. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na kolejnych stronach. Możesz zapłacić poprzez:
  • przelew bankowy
  • kartę kredytową
  • płatności gotówkowych, gdy nie posiadasz powyższych

Dokonałem płatności przelewem bankowym. Minęło pół godziny, a nadal nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem wpłaty. Co robić?

Proszę wysłać na adres: kontakt@l-profit.pl potwierdzenie dokonania płatności w formie: PDF’a, skanu lub zdjęcia, a my uruchomimy dostęp bez czekania na zaksięgowanie przez banki.

Nie mam karty kredytowej ani konta bankowego z dostępem internetowym. Czy istnieją alternatywne metody płatności?

Tak. Możesz skorzystać z płatności gotówkowych i płacić za zakupy internetowe gotówką w urzędach pocztowych, w sklepach sieci Żabka, czy w punktach Moje Rachunki.

Ile muszę czekać, aby otrzymać dostęp do testów?

Zwykle dostęp jest uruchamiany od kilkudziesięciu sekund do pół godziny od momentu dokonania szybkiego transferu. W przypadku tradycyjnych płatności (bezpośrednio z banku klienta) trwa to około jednego dnia. Najdłużej trwa realizacja przekazu pocztowego (wpłata gotówkowa).

Od kiedy liczony jest dostęp do testów?

Czas dostępu do testów liczony jest od pierwszego rozwiązanego testu. Możesz wykupić np. dostęp tygodniowy już dzisiaj, a wykorzystać go dopiero przed egzaminem.

Mam wykupiony dostęp do testów, ale chcę zacząć naukę dopiero za kilka dni. Czy jest taka możliwość?

TAK. Czas dostępu do testów liczony jest dopiero od pierwszego rozwiązanego pytania testowego.

Kliknij "Lubię to" a otrzymasz news'y, porady, pytania testowe i wiele innych z życia kierowców.

© Ltesty.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone
Pomoc zakupu
Potrzebujesz pomocy?
Zobacz krok po kroku jak dokonać zakupu:
Pomoc zakupu >>

Strona używa
plików cookies.

Akceptuję